مدل مبلمان كلاسيك شيك و جديد براي خانه هاي ايراني

هايپر مبل| سايت درج آگهي رايگان در زمينه مبلمان و صنايع چوبي

مدل مبلمان كلاسيك شيك و جديد براي خانه هاي ايراني

۵۷ بازديد

ميهن مگ: مبلمان امروزه به يكي از مهم ترين وسايل در طراحي دكوراسيون اتاق نشيمن و سالن پذيرايي تبديل شده اند؛ مبلمان به دو دسته سلطنتي يا كلاسيك و مدرن تقسيم مي شوند؛ در ادامه اين مطلب انواع مدل مبل كلاسيك را در اختيار شما همراهان عزيز و گرامي قرار مي دهيم.
به گزارش ميهن مگ: مدل مبلمان كلاسيك از زمان هاي گذشته تا به امروزه مورد توجه طراحان داخلي و اغلب خانواده ها قرار گرفته اند اين مدل مبلمان طراحي خاص و متفاوتي دارند و اگر شما تمايل داريد دكوراسيون داخلي پذيرايي تان لوكس و مجلل به نظر برسد بهتر است اين مبل ها را انتخاب كنيد.
مدل مبل كلاسيك براي خانه ها با دكوراسيون سلطنتي و كلاسيك مناسب هستند اين مدل مبل ها به دكوراسيون منزل شكوه و اقتدار خاصي مي بخشند و براي سالن هاي پذيرايي با متراژ بزرگ انتخاب ايده آل و مناسبي هستند.

ميهن مگ: مدل مبلمان كلاسيك شيك و نوين براي خانه هاي ايراني
در ساخت مدل مبلمان كلاسيك از چوب و پارچه هاي ساده و يا طرح دار استفاده مي شود كه بهتر است براي زيبايي بيشتر دكوراسيون سالن پذيرايي به هماهنگي رنگ و طرح مبل هاي كلاسيك با رنگ و طرح ساير وسايل منزل دقت داشته باشيد تا اتاق پذيرايي منزل شما طراحي داخلي متفاوت و جذابي داشته باشد.
مدل هاي مبلمان كلاسيك با پارچه سادهاگر در دكوراسيون داخلي سالن پذيرايي از مدل پرده و كفپوش و كاغذ ديواري و فرش هاي طرح دار استفاده كرده ايد بهتر است مدل مبلمان منزل خود را ساده انتخاب كنيد. مدل مبلمان ساده كلاسيك طراحي خاص و زيبايي دارند و اين مدل مبل ها در انواع رنگ هاي مختلف تيره و روشن موجود هستند كه بهتر است رنگ مبلمان را با توجه به رنگ ديوار پشت مبل ها و رنگ ساير وسايل موجود در سالن پذيرايي منزل خود انتخاب كنيد. توجه داشته باشيد كه علاوه بر رنگ پارچه مبلمان بايد در انتخاب رنگ چوب مبل هاي كلاسيك نيز دقت لازم را داشته باشيد. در ساخت مبل هاي كلاسيك اغلب از چوب هاي طبيعي و مصنوعي با رنگ هاي گردويي و طلايي و سفيد استفاده مي شود.
حتما بخوانيد:  مدل مبل سلطنتي نوين و شيك براي خانه هاي ايرانيمدل مبل كلاسيك با پارچه طرح دار و شيكاگر وسايل موجود در سالن پذيرايي شما طرح ساده اي دارند بهتر است براي جلوگيري از يكنواخت شدن دكوراسيون داخلي پذيرايي از مبل هاي كلاسيك با پارچه طرح دار استفاده كنيد.علاوه بر طرح و رنگ پارچه و رنگ چوب مبل هاي سلطنتي طرح منبت كاري آن ها نيز در مدل مبلمان تاثيرگذار است در برخي از مدل هاي مبلمان سلطنتي و يا كلاسيك منبت كاري روي چوب مبلمان با كمك دست انجام شود كه اين منبت كاري ها زيبايي و جذابيت مدل مبل را چند برابر مي كنند.
 مدل مبلمان كلاسيك نسبت به مدل مبل راحتي از كيفيت بالاتري برخوردار هستند و اگر شما به زودي قصد عوض كردن مبلمان منزل خود را نداريد بهتر است اين مبل هاي كلاسيك را براي دكوراسيون منزل تان انتخاب كنيد. در صورت تمايل مي توانيد براي مشاهده انواع مدل هاي شيك و دلپذير مبل هاي سلطنتي و راحتي به بخش مبلمان مجله آرگا مراجعه كنيد.

 

 

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.