مبلمان مدرن

هايپر مبل| سايت درج آگهي رايگان در زمينه مبلمان و صنايع چوبي

مبلمان مدرن

۵۵ بازديد

شايد اين سوال برايتان پيش آمده باشد كه فرق بين سبك معاصر و سبك مدرن در دكوراسيون داخلي منزل چيست. در سبك مدرن، فضاي منزل سرد و مينيماليستي است، در حاليكه فضاي معاصر بدون آنكه درهم و تاريك به نظر برسد، راحت و مطبوع است. سبك معاصر سبكي است كه براي ادارات، فروشگاه ها، اتاق هاي زيرشيرواني و خانه ها به يك اندازه مناسب است.
دكور منزل با سبك معاصر حالتي آرامش بخش دارد و براي دست يافتن به فضاي سبك معاصر، بايد چند اصل ابتدائي را رعايت كنيد. سادگي، پيراستگي زيركانه، بافت و خطوط راست به تعريف سبك معاصر در دكور كمك مي كنند. با تأكيد بر رنگ، فضا و شكل است كه فضاهاي معاصر شيك و باطراوت مي شوند
نحوه چيدمان مبلمان شيك بايد بر اساس ابعاد هال و پذيرايي و متناسب با دكوراسيون داخلي منزل و نيز روحيات اعضاي خانواده صورت گيرد در گام اول بايد انتظارات از مبلمان و از مبلمان و فضاي هال و پذيرايي خانه خود را بدانيد كه آيا شما قصد داريد مبلمانتان را براي ايجاد  محيطي صميمي و دوستانه بچينيد و يا مي خواهيد محيطي رسمي و لوكس را در محيط منزل خود تجربه كنيد. در گام بعد بايد بدانيد كه چسباندن و تكيه دادن مبلمان به ديوار هيچگاه نمي تواند ايده جالبي باشد رعايت فاصله مناسب مبلمان با ديوار از ضرورت هاي چيدمان مبلمان به سبك دوستانه و رسمي است زيرا باعث بزرگتر به نظر رسيدن هال و پذيرايي و نيز ايجاد فضايي صميمي تر است.

 

 

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.