درخواست انصاري از كسبه بازار مبل و موبايل

هايپر مبل| سايت درج آگهي رايگان در زمينه مبلمان و صنايع چوبي

درخواست انصاري از كسبه بازار مبل و موبايل

۲۲ بازديد

علي انصاري گفت: شما هويت اين صنف و صنعت هستيد، لذا بايد آموزشهاي لازم را در خصوص ايمني مواد و ابزاري كه استفاده ميكنيد ببينيد. در همين تريبون از شما ميخواهم تمامي موارد ايمني فروشگاههاي خود را بررسي و در صورت وجود نقص، حتماً به مديريت مجموعه خود مراجعه كنيد.

 

منبع

تابناك: سيزدهمين مجمع عمومي بازارهاي مبل و موبايل ايران با حضور مديرعامل گروه سرمايه گزاري تات، اعضاي هيأت امناء بازار مبل ايران، مدير مراكز تجاري گروه سرمايه گزاري تات، مديران واحدهاي تجاري بازارهاي مبل و موبايل ايران، دبير و اعضاي انجمن صنفي مبلمان و دكوراسيون و پيشكسوتان صنعت مبلمان در سالن همايش مجموعه بازار مبل ايران شماره ۳ برگزار شد.

در اين مراسم رئيس اتحاديه صادركنندگان مبلمان اداري به وجود نمايشگاههاي دائمي در بازارهاي مبل ايران و موبايل ايران اشاره كرد و گفت: تاكنون از هيأتهاي تجاري مختلفي از آلمان، ايتاليا و تركيه براي بازديد از اين نمايشگاهها دعوت شده و همگي پس از بازديد، اذعان داشتند كه در هيچ جاي دنيا چنين نمايشگاههايي وجود ندارد.

حسن احمديان گفت :جنس نمايشگاهها بايد عوض شود و هدف از شركت در نمايشگاهها نبايد خريد و فروش باشد.

وي افزود : مهمترين هدف ايجاد نمايشگاهها بايد صادرات و نمايش آخرين دستاوردها باشد كه اين دو نكته مهم در نمايشگاههاي دائمي مبل و موبايل ايران رعايت ميشود.

هم چنين رئيس هيأت امناي بازارهاي مبل و موبايل ايران در اين مراسم ،تقارن دهه مبارك فجر با سيزدهمين مجمع عمومي بازارهاي مبل ايران و پنجمين مجمع عمومي بازارهاي موبايل ايران را به فال نيك گرفت و با اداي احترام به شهداي آتش نشان پلاسكو اظهار داشت: حادثه پلاسكو نشان داد كه ما هر لحظه در بحران هستيم و براي كاهش اين بحرانها بايد به پيشگيري از وقوع اينگونه حوادث فكر كنيم. در واقع در بحث مديريت بحران، مديريت پيش ، حين و پس از بحران وجود دارد كه هريك شرايط و الزامات خاص خود را دارد و به طور جدّي بايد مورد توجه تمامي فعالان حوزه تجارت و توزيع و مديران واحدهاي تجاري در كل كشور قرار گيرد.

وي ادامه داد: در همه مجموعه هاي تجاري كه با زحمت و هزينه فراوان ساخته مي شوند، ممكن است چنين اتّفاقاتي رخ دهد. بخشي از اين اتّفاقات به مديريت نادرست مجموعه ها باز مي گردد و بخش ديگري از آن به ميزان اهمّيت كسبه به ايمني خود و فروشگاه ها مربوط مي شود كه حتماً با آموزش، بهبود رفتار و تمرين مديريت پيش از بحران، مي توان از وقوع بحران جلوگيري نمود. بايد بپذيريم كه پيشگيري ارزانتر و آسانتر از درمان است.

وي سپس خطاب به كسبه بازارهاي مبل و موبايل اذعان داشت: شما هويت اين صنف و صنعت هستيد، لذا بايد آموزش هاي لازم را در خصوص ايمني مواد و ابزاري كه استفاده مي كنيد ببينيد. در همين تريبون از شما مي-خواهم تمامي موارد ايمني فروشگاه هاي خود را بررسي و در صورت وجود نقص، حتماً به مديريت مجموعه خود مراجعه كنيد.

وي به عملكرد قابل قبول و تاثيرگذار بازار موبايل ايران ۳ در كرمان اشاره كرد و گفت: ما هرچقدر بتوانيم فضا و ساختارهاي مدرن در كشور ايجاد كنيم در راه توسعه اجتماعي و فرهنگي كشور گام برداشته ايم. در واقع چنان كه در صنف و صنعت مبلمان، فرهنگ سازي كرديم، حتماً در صنف و صنعت موبايل و لوازم صوتي- تصويري هم مي توانيم پيشگامان فرهنگ سازي، مشتري مداري، ارائه خدمت مطلوب و ارتقاي كيفيت محصول و خدمت باشيم.

علي انصاري گفت: با مشورتي كه با صاحب نظران حوزه ماركتينگ جهان داشتيم به اين نتيجه رسيديم كه امروز ديگر ايجاد مراكز تجاري و فروش كالا پاسخگوي نياز مردم نيست و طراز بايد به سمت ارائه خدمات بازگردانده شود.

مهندس انصاري در بخش ديگري از سخنانش به تفاوت هاي رشد و پيشرفت اشاره كرد و اظهار داشت: معمولاً در اقتصاد ۲ نوع توليد داريم يكي توليد مادي و ديگري توليد معنوي ،توليد مادي به معني افزايش افقي وضع موجود و افزايش كميت است و نتيجه توليد مادي، رشد و نتيجه رشد آسايش است. حال آن كه توليد معنوي ناظر به افزايش عمودي وضع موجود و ارتقاي كيفيت است و نتيجه توليد معنوي رضايت و نتيجه رضايت آرامش است. در حوزه مبلمان ما توليد مادي داشته ايم و اين يعني رشد، اما توليد معنوي نداشتيم كه منظور پيشرفت است.

وي افزود: ما توانسته ايم بخشي از نيازهاي مادي و لوازم آسايش مردم را برطرف كنيم، اما پيشرفت مان در توليد كالاي باكيفيت است كه اين نوع توليد، رضايت مردم را در بردارد. لذا هرگاه توانستيم توليداتي داشته باشيم كه رضايت مردم را جلب كند حتماً پيشرفت كرده ايم و درواقع كليد واژه موفقيت، كسب رضايت مردم است و تا دستيابي به آن بايد همگي تلاش كنيم.

وي در پايان به نوآوري در طراحي مبلمان اشاره كرد و اظهار داشت: دنيا عرصه تجارت توأم با رقابت است و ما هرچقدر كالا وارد كنيم بايد توان داشته باشيم صادرات نيز انجام دهيم و اين ميسر نمي شود مگر با نوآوري، تحقيق و پژوهش.

انصاري افزود: طراحان مبلمان بايد ذوق طراحي داشته باشند و مبلماني برگرفته از فرهنگ ايراني و به روز طراحي كنند تا اين طرح ها مستند شود و در اختيار توليد كنندگان قرار بگيرد.

مهندس انصاري در پايان خطاب به فعالان صنف مبل و موبايل گفت: همه بايد نوآوري داشته باشيد، تا ذوق طراحي چيزهاي نو را نداشته باشيد، رقابت سالم ايجاد نمي شود و صاحب نام و نشان تجاري نخواهيد شد.

در ادامه مراسم پس از پخش كليپ تكريم پيشكسوت، منتخبان برترين هاي سيزدهمين مجمع عمومي به انتخاب كميته داوران سيزدهمين مجمع عمومي ساليانه بازارهاي مبل و موبايل ايران، لوح تقدير، تنديس، لوح اخلاق و لوح زرين، هديه نيم سكه و كمك هزينه سفر زيارتي به پيشكسوتان، طراحان برتر دكوراسيون و تجهيزات فروشگاهي، برترين هاي مشتري مداري و ارتباط عمومي، برترين هاي خدمات برتر و سرويس پس از فروش، برترينهاي فروشنده نمونه و كاركنان برتر اهدا شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.