تكنيك هاي ست كردن پرده، مبلمان و فرش

هايپر مبل| سايت درج آگهي رايگان در زمينه مبلمان و صنايع چوبي

تكنيك هاي ست كردن پرده، مبلمان و فرش

۲۴ بازديد

تكنيك هاي ست كردن پرده، مبلمان و فرش

ست كردن مبل و فرش و پرده ها در فضاي پذيرايي يكي از دل مشغولي هاي خانم هاي خانه دار است. به دليل تنوع رنگ ها و مدل هاي مبل و فرش و پرده شايد انتخاب براي خانم هاي خانه دار كمي سخت باشد.

 

منبع

 

 

 

انتخاب مبل و فرش و پرده هميشه براي خانوم ها سخت بوده

 

1. انتخاب يك رنگ مشخص براي ست كردن مبل و فرش و پرده

اگر از رنگسفيد براي رنگ ديوار ها و سقف فضايتان استفاده كرده ايد براي از بين بردن حس كسالت و يكنواختي فضا مي توانيد از يك رنگ واحد و پر جلوه براي ست كردن مبل و فرش و پرده اتاق تان استفاده كنيد. اما دقت كنيد كه رنگ ها نبايد دقيقا يكسان باشند، مي توانيد مانند عكس بالا رنگ پرده ها بافت دار يا كمي روشن تر از رنگ كوسن ها باشند. 

 

2. پرده ، عناصر روح بخش دكوراسيون منزل شما

اگر براي دكوراسيون منزل مبلماني با رنگ هاي روشن در نظر گرفته ايد، پس بهتر است براي براي ست كردن مبل و فرش و پرده در دكوراسيون داخلي اتاق تان از رنگ هاي شاد براي پرده يا فرش استفاده كنيد، اما دقت داشته باشيد كه فقط يكي از اين دو عنصر را با رنگ هاي متضاد و خيلي چشم گير انتخاب كنيد، به طور مثال در عكس بالا با استفاده از رنگ شاد پرده ها به فضا انرژي تزريق شده، اما در فرش از رنگ آبي كه بر روكش صندلي ها و گل كوسن ها نيز وجو د دارد استفاده شده است. رنگ هاي زرد و سفيد براي ست مبل با پرده مناسب است كه عاشق نور خورشيد و خانه آفتابي هستند زيرا كه نور خورشيد را به خوبي به داخل خانه هدايت مي كنند. 

 

3. طرح و بافت در دكوراسيون منزل شما 

اگر مي خواهيد كه فضاي صميمانه تري را تجربه كنيد از ست كردن مبل و فرش و پرده در دكوراسيون منزل تان استفاده كنيد، مي توانيد پرده هايتان را از پارچه هاي طرح دار انتخاب كنيد ولي به علت طرح دار بودن از يكي از رنگ هاي خنثي منزل تان براي رنگ پرده استفاده كنيد.

 

 

از رنگ واحد براي ست كردن مبل و فرش و پرده اتاق استفاده كنيد

 

4. مبل و فرش و پرده تكميل كننده زيبايي دكوراسيون داخلي منزل شما

ست كردن مبل و فرش و پرده بسيار بر دكوراسيون داخلي منزل شما تاثير گذار هستند، هر چه قدر انتخاب رنگ خوبي براي پرده ها و مبلمان داشته باشيد اين زيبايي فقط با انتخاب يك فرش مناسب تكميل خواهد شد.براي مبل ست با پرده مي توانيد مانند عكس بالا از يكي از رنگ هاي پارچه و كوسن هاي مبلتان الهام بگيريد، از فرش هاي روشن نترسيد، درست است كه در نظر اول تميز كردن آن كاري دشوار به نظر مي آيد اما نمي توان از جلوه و زيبايي كه به فضاي داخلي و دكوراسيون منزل تان مي بخشند به سادگي گذشت.

 

ست كردن مبل و فرش و پرده بر دكوراسيون خانه تاثير ميگذارد

 

5. هماهنگي رنگ مبل و فرش و پرده در دكوراسيون منزل

اگر خواهان فضايي با حس و حال كلاسيك و آرامش بخش هستيد، از تناليته رنگ هاي گرم استفاده كنيد. و از تركيب تمام رنگ هايي كه انتخاب كرده ايد در جزئيات مبل و فرش و پرده بهره ببريد. در سبك كلاسيك براي عمق دادن به فضا تمام رنگ ها در بافت ها و شكل هاي مختلف مي توانند در منزل شما تكرار شوند. در اين صورت فضاي كلاسيك زيبايي را مي توانيد در منزل خود تجربه كنيد.

 

 

براي ست كردن مبل و فرش و پرده از تركيب رنگها استفاده كنيد

 

6. تركيب هاي رنگي دكوراسيون منزل در مبل و فرش و پرده

اگر مايل هستيد تا در فضاي داخلي خانه خود تفاوت ايجاد كنيد، مي توانيد مانند عكس بالا تمام رنگ هايي كه براي ست كردن مبل و فرش و پرده در دكوراسيون منزلتان انتخاب كرده ايد به كار ببريد. اين كار مهارت زيادي مي خواهد اما اگر نتيجه خوب از آب درآيد، بسيار هيجان انگيز است. مانند عكس بالا مي توانيد چند مبل با رنگ هاي مختلف و فرشي با تناژهاي رنگي متفاوت و پرده اي از تركيب رنگ هاي مختلف منزل را در كنار هم ست كنيد.

 

فرش ايراني بهترين انتخاب براي خانه هاي ساده است

 

7. فرش ايراني تاثيري متفاوت در دكوراسيون منزل شما

براي اين كه فضاي اتاق تان را از كسالت و بي روح بودن خارج كنيد، بهترين گزينه استفاده از فرش هاي پر نقش ايراني با رنگ هاي بسيار شاد است. فضاهايي را كه اغلب دكوراسيون كرم و قهوه اي دارند را با فرش هاي ايراني زيباتر مي كنند و براي اين كه فضا جذاب تر باشد مي توانيد از كوسن هايي زيبا با نقش مايه هاي همان فرش ها استفاده كنيد. فرش ايراني پر نقش و نگار و پر از رنگ است سعي كنيد در كنار آن از پارچه هاي ساده تر استفاده كنيد تا فضا سنگين و شلوغ نشود. عكس بالا كه به طرز هوشمندانه اي از فرش ايراني در فضاي مدرن استفاده كرده است، اتاق نشيمن ساختمان عارف طراحي استوديو معماري بوژگان است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.