طراحي سقف منزل براي زيبايي دكوراسيون خانه

هايپر مبل| سايت درج آگهي رايگان در زمينه مبلمان و صنايع چوبي

طراحي سقف منزل براي زيبايي دكوراسيون خانه

۴۰ بازديد

طراحي سقف منزل براي زيبايي دكوراسيون خانه

يكي از اجزاي فضاهاي داخلي كه قابليت زيادي براي ايجاد تغيير در دكوراسيون منزل دارند، سقف ها هستند. اگر از فضاي داخلي اتاق تان خسته شده ايد و دلتان يك تغيير اساسي، مقرون به صرفه و سريع مي خواهد، به سراغ سقف منزلتان برويد. سقف ها از ديرباز از مهم ترين المان هاي معماري ايراني بودند. اگر نمي دانيد چه تغييراتي را مي توانيد در سقف هايتان اعمال كنيد با ما همراه باشيد تا با شما ايده هايي را براي اين كار در ميان بگذارد.

 

منبع

 

 

براي طراحي سقف خانه از سقف هاي كاذب اسفاده كنيد

 

ساده ترين كاري كه مي توان براي طراحي سقف انجام داد، رنگ زدن آن ها است. اما همين رنگ زدن ساده هم مي تواند تغيير دلخواه شما را در فضا ايجاد كند. سعي كنيد اين بار براي طراحي سقف منزلتان رنگي جذاب در نظر بگيريد، اصلا مي توانيد سقف هر كدام از فضاهايتان را به يك رنگ خاص تغيير دهيد با اين كار خانه اي با سقف هاي رنگي خواهيد داشت.

 

ساده ترين كاري كه مي توان براي طراحي سقف انجام داد، رنگ زدن آن ها است

 

براي اين كه بتوانيد هماهنگي بيشتري را در اتاق هايي كه سقف شان را رنگ كرده ايد پديد بياوريد، مي توانيد از رنگ بعضي از عناصر موجود در اتاق مانند روتختي و فرش ها براي رنگ سقف كمك بگيريد.

 

براي طراحي سقف منزلتان رنگي جذاب در نظر بگيريد

 

خواهان تغييرات عميق تري هستيد،براي طراحي سقف خانه از سقف هاي كاذب اسفاده كنيد. اعمال كردن سقف كاذب به سقف هاي معمولي خانه مي تواند چهره اتاق تان را دگرگون كند. مخصوصا اين كه در طراحي اين سقف ها مي توان از نورپردازي هاي زيبا و دوست داشتني هم استفاده كرد.

 

در طراحي اين سقف ها مي توان از نورپردازي هاي زيبا و دوست داشتني هم استفاده كرد 

 

حالا كه صحبت از نورپردازي هاي به ميان آمد، بگذاريد يك ايده ديگر را هم با شما در ميان بگذاريم، نورپردازي هاي خلاقانه در سقف. شما مي توانيد براي طراحي سقف خانه به نورپردازي جلوه اي خاص ببخشيد، به عكس بالا نگاه كنيد و ببينيد چگونه نورپردازي سقف باعث شده است تا اين اتاق كودك خواستني تر و زيباتر به نظر برسد.

 

شما مي توانيد براي طراحي سقف خانه به نورپردازي جلوه اي خاص ببخشيد

 

در اين عكس مي بينيد كه چگونه طراحي سقف منزل باعث شده تا تفكيك فضايي بدون استفاده از ديوار صورت بگيرد و تاثير متفاوتي را در فضاي پذيرايي خانه ايجاد كند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.