بازار راكد مبلمان در آستانه عيد/ جريمه ۱۲ برابري گران‌فروشان

هايپر مبل| سايت درج آگهي رايگان در زمينه مبلمان و صنايع چوبي

بازار راكد مبلمان در آستانه عيد/ جريمه ۱۲ برابري گران‌فروشان

۲۲ بازديد

رئيس اتحاديه درودگران و مبل‌سازان تهران گفت: درصورت نارضايتي مشتري از قيمت مبلمان، اتحاديه به صورت كارشناسي قيمت‌گذاري خواهد كرد و در صورت مشخص شدن گران‌فروشي، علاوه بر بازگشت پول مشتري از يك تا ۱۲ برابر قيمت مبلمان، مغازه‌دار جريمه خواهد شد.

 

منبع

 

به گزارش بولتن نيوز، عبدالحسين عباسي درباره قيمت‌گذاري انواع مبل گفت: به دليل اينكه صنف درودگري و مبل‌سازي تنوع زيادي دارد و بسته به مواد اوليه استفاده شده و جنس مبلمان، قيمت‌ها متغير است، قيمت‌گذاري اتحاديه به اين صورت است كه هنگام نارضايتي مشتري از قيمت فروشنده، اتحاديه با انجام كار كارشناسي قيمت‌گذاري خواهد كرد و در صورت مشخص شدن گران‌فروشي، علاوه بر بازگشت پول مشتري از يك تا ۱۲ برابر قيمت مبلمان، مغازه‌دار جريمه خواهد شد.

وي با اشاره به بازار مبل با نزديك شدن به شب عيد گفت: عرضه بازار مبل قابل قبول است اما تقاضا كم است. اميدواريم با نزديك شدن به شب عيد و پرداخت شدن حقوق و عيدي و بهتر شدن وضعيت نقدينگي مردم، تقاضا مانند سال گذشته افزايش يابد.

عباسي با اشاره به مبل‌هاي وارداتي گفت: بيشتر مبل‌هاي موجود در بازار، داخلي است و واردات كمتر شده است. توليد داخلي مي‌تواند جوابگوي تقاضا باشد و مشكلي از اين بابت نداريم.

رئيس اتحاديه درودگران و مبل‌سازان تهران درباره دليل كاهش واردات نسبت به سال گذشته خاطرنشان كرد: مقداري از كالاهاي وارداتي سال ۱۳۹۴ به دليل كم بودن تقاضا به فروش نرفته است، به همين دليل اين آمار در سال جاري كاهش يافته است.

عباسي با اشاره به چوب و مواد اوليه استفاده شده در مبل‌سازي گفت: بيشتر چوب استفاده شده در ساخت مبل داخلي و از جنس راش، توسكا، افرا و ممرز است. مقداري از مبل‌ها توسط چوب‌هاي وارداتي نيز ساخته مي‌شوند كه درصد زيادي از مبل‌هاي بازار را به خود اختصاص نداده‌اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.