شهروندان خدمات قاليشويي و مبل شويي را به مراكز معتبر بسپارند

هايپر مبل| سايت درج آگهي رايگان در زمينه مبلمان و صنايع چوبي

شهروندان خدمات قاليشويي و مبل شويي را به مراكز معتبر بسپارند

۲۴ بازديد

با شروع خانه تكاني در آستانه نوروز تبليغات براي شستن قالي و مبل هم از سوي برخي واحدهاي قاليشويي و مبل شويي آغاز شده است كه شهروندان بايد اين خدمات را از مراكز معتبر داراي مجوز دريافت كنند.

 

منبع

شهروندان خدمات قاليشويي و مبل شويي را به مراكز معتبر بسپارند

به گزارش ايرنا، هر شهروندي كه اقدام به بازگشايي درب منزل مسكوني خود مي كند روزانه با چندين كارت تبليغاتي مبل شويي ها و قالي شويي هاي مواجه مي شود كه بر روي آنها فقط ۲ شماره موبايل نوشته شده است اما از شماره ثابت و كد صنفي خبري نيست.

عده اي ديگر اقدام به ديوار نويسي كوچه و خيابان ها و شهروندان نيز بدون تحقيق و بررسي معتبر و نامعتبر بودن آن اقدام به شماره گيري و دريافت خدمات، حين دريافت خدمات مشكلاتي به وجود مي آيد كه براي پيگيري موضوع به اتحاديه خشكشويان مراجعه مي كنند در حالي كه ارائه دهنده خدمات مجوز نداشته و گوشي همراه وي نيز خاموش شده است.

** قاليشويان و مبل شويان غيرمجاز حق ورود به منزل براي ارائه خدمات ندارند

رئيس اتحاديه خشكشويان شهرستان زنجان گفت: همشهريان براي شستن مبل و قالي ها، مجاز و غيرمجاز بودن مراكز ارائه خدمات را از اين اتحاديه پيگير باشند.

سيدكمال حسيني نيا اظهاركرد: همه مراكز قاليشويي و مبلشويي در سطح شهرستان زنجان داراي مكاني مشخص و ثابت و همه نيروها ملبس به لباس متحدالشكل هستند و برگه ورود و خروج به منزل همشهريان و قيمت مصوب ارائه خدمات دارند.

وي تاكيد كرد: مردم به كارت هاي ويزيت و ديوار نويسي و كاغذهاي تبليغاتي اعتماد نكنند.

رئيس اتحاديه خشكشويان شهرستان زنجان گفت: همشهريان براي اطلاع از مجاز و غيرمجاز بودن واحدهاي خشكشويي، قالي شويي و مبل شويي با شماره ۳۳۳۶۱۵۵۵ از هشت صبح تا ۱۴ ظهر تماس برقرار كنند.

حسيني نيا يادآورشد: بعداز ظهر نيز تماس شهروندان با اين شماره بيان شده ضبط و صبح روز بعد به تماس هاي بي پاسخ تماس داده مي شود.

وي افزود: متاسفانه برخي از همشهريان اقدام به دريافت خدمات از مراكز بدون مجوز مي كنند كه پس از ايجاد مشكل و دريافت خدمات نامناسب به اتحاديه مراجعه مي كنند كه پيدا كردن شخص امكانپذير نمي شود.

رئيس اتحاديه خشكشويان شهرستان زنجان گفت: نظارت ها اين صنف طي برج هاي بهمن و اسفند تشديد شده و با همكاري سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف انجام مي گيرد، چنانچه فعاليت واحدي بدون مجوز كسب محرز شود فعاليت متوقف و از طريق قانوني تلفن ارتباطي وي با همشهريان نيز مسدود مي شود.

حسيني نيا خاطرنشان كرد: هم اكنون ۹ مبل شويي و ۱۰ قاليشويي معتبر در سطح شهرستان زنجان فعال است.

يكي از همشهريان زنجاني افزود: براي دريافت خدمات از قاليشويي و مبل شويي به طور معمول از واحدهاي معتبري كه داراي مجوز فعاليت از اين صنف هستند خدمات مي گيرم.

يكي ديگر از همشهريان نيز اظهاركرد: از بستگانم در شركت تبليغاتي مشغول به كار است كه براي دريافت خدمات با اين شركت تماس مي گيرم و شماره مورد نظرم را دريافت مي كنم.

فرخنده ميرزايي يادآورشد: فقط خدمات مربوط به مبل شويي را مي گيرم و تا به حال فرش منزلم را به قاليشويي نداده ام.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.