سالانه ۲۴۰ هزار دست مبل در خوي توليد مي شود

هايپر مبل| سايت درج آگهي رايگان در زمينه مبلمان و صنايع چوبي

سالانه ۲۴۰ هزار دست مبل در خوي توليد مي شود

۲۴ بازديد

مدير شهرك صنعتي خوي گفت: سالانه ۲۴۰ هزار دست مبل در اين شهرستان توليد مي شود كه موجب شده خوي به عنوان يكي از قطب هاي اين صنعت در كشور مطرح شود.

 

منبع

عادل حسنلو روز دوشنبه در حاشيه بازديد خبرنگاران از شهرك صنعتي خوي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين شهرستان ۵۰ واحد توليدي مبل و صنايع وابسته فعال است.

وي با اشاره به وجود كارخانجات توليدي مبل ايپك يولي، باريش، هدف و آرام در شهرك صنعتي خوي اضافه كرد: در اين شهرستان ۲ هزار و ۳۰۰ نفر به صورت مستقيم و بيش از پنج هزار نفر به صورت غير مستقيم در بخش مبل و صنايع وابسته مشغول به كار هستند.

وي ادامه داد: مبل هاي توليدي در خوي به كشورهاي ارمنستان، جمهوري آذربايجان، عراق و نخجوان صادر مي شود.

وي با اشاره به ميزان سرمايه گذاري اين واحد هاي توليدي اظهار كرد: حدود ۲۳ ميليارد ريال براي راه اندازي واحدهاي توليدي مبل اين شهرستان هزينه شده است و سالانه حدود ۶ هزار ميليارد ريال ارز آوري توسط اين واحدهاي توليدي صورت مي گيرد.

مدير شهرك صنعتي خوي با اشاره به تعداد واحدهاي توليدي فعال و نيمه فعال اين شهرستان افزود: ۱۱۹ واحد توليدي فعال و ۱۸ واحد توليدي راكد در اين شهرك وجود دارد.

حسنلو اظهار كرد: اين تعداد واحد توليدي فعال در زمينه هاي مبل، كنسانتره، سنگ و كاني براي سه هزار نفر به صورت مستقيم اشتغال زايي صورت مي گيرد كه از اين تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در كارگاه ها و واحدهاي توليدي مبل فعال هستند و حدود ۷۰۰ نفر در ساير واحدهاي شهرك صنعتي فعاليت مي كنند.

به گزارش ايرنا، خوي دومين شهر بزرگ و پرجمعيت آذربايجان غربي پس از اروميه است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.