اهميت طراحي داخلي محيط كار و مبلمان اداري

هايپر مبل| سايت درج آگهي رايگان در زمينه مبلمان و صنايع چوبي

اهميت طراحي داخلي محيط كار و مبلمان اداري

۲۴ بازديد

اگر امروز زندگي ماشيني و شهرنشيني افسارگسيخته ما را بر آن داشته كه تا به ناچار ساعت هاي متمادي در محيط كار باشيم، كاهش مضرات ناشي از اين سبك زندگي انتخابي است كه توسط خود ما صورت مي پذيرد و مبلمان اداري نوژن اين شانس را پديد آورده تا كاركنان محيط هاي اداري هرچه بيش تر از آسيب هاي طولاني مدت دور باشند.

 

منبع

محيط كار عاملي مهم است كه در كارايي كاركنان تأثير مستقيم دارد. با توجه به اين كه اكثر محيط هاي كاري اصول اوليه ارگونومي را رعايت نمي نمايند، اين عدم توجه به اصول اوليه باعث بروز مشكلات عديده اي براي كاركنان شده و هم چنين سلامتي كاركنان را نيز به خطر مي اندازد.

 

عـدم توجـه به اصـول ارگونومي و رعايـت نكـردن آنها در محـيط كار، هزينه هـاي بسيار زيادي را هم براي كـارفرما و هم براي كاركنان بدنبال خواهد داشت و موجب كاهش كارآيي و كيفيت مي گردد. از طرفي با توجه به اينكه طي ساليان گذشته و تحقيقات انجام شده، نقش حياتي ارگونومي در كاهش ناراحتي هاي روحي و عضلاني، افزايش بهره وري، بهبود كيفيت، زندگي كاري، ايمني و كارآيي كلي سازمان مشخص تر شده و متخصصين ارگونومي نيز با بهينه كردن تناسب بين انسان - ماشين و محيط، كارآيي سيستم ها را بهبود بخشيده اند. مي توان گفت توجه به ارگونومي از حد يك ابزار فراتر رفته و به يك استراتژي جهت بهبود بهره وري سيستم، ايجاد كار مناسب، پيشگيري از حوادث و بيماري هاي ناشي از كار و بهبود راندمان و عملكرد انسان تبديل شده است.

 

علاوه بر توجه به اصـول ارگونومي ، مقوله طراحي داخلي محيط كار و مبلمان اداري نيز حايز اهميت فراوان است كه در بيش تر مواقع ناديده گرفته مي شود. براي انجام هر كاري با توجه به نوع فعاليت و مشخصات آنتروپومتري شاغلين، مي بايست در طراحي داخلي محيط كار و مبلمان اداري مناسب انجام شود.

 

مجموعه اين استانداردها و حساسيت ها سبب شده كه مجموعه نوژن با بيش از ربع قرن تجربه و سابقه طراحي، توليد و عرضه مبلمان اداري مناسب، شرايطي را فراهم آورد كه افراد در محيط هاي كار با كم ترين ميزان خستگي و دردهاي روحي و جسمي ناشي از فعاليتهاي روزانه در محيط كار مواجه شوند. اگر امروز زندگي ماشيني و شهرنشيني افسارگسيخته ما را بر آن داشته كه تا به ناچار ساعت هاي متمادي در محيط كار باشيم، كاهش مضرات ناشي از اين سبك زندگي انتخابي است كه توسط خود ما صورت مي پذيرد و مبلمان اداري نوژن اين شانس را پديد آورده تا كاركنان محيط هاي اداري هرچه بيش تر از آسيب هاي طولاني مدت دور باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.