نكاتي كه بايد براي دكوراسيون اتاق كودك بدانيد

هايپر مبل| سايت درج آگهي رايگان در زمينه مبلمان و صنايع چوبي

نكاتي كه بايد براي دكوراسيون اتاق كودك بدانيد

۲۸ بازديد

نكاتي كه بايد براي دكوراسيون اتاق كودك بدانيد

تزيين اتاق خواب كودك سرگرم كننده است اما اين را در نظر داشته باشيد كه لوازم اتاق او بايد هم كاربردي و هم متناسب با سن اش باشد. اين چند نكته را هنگام تزيين اتاق خواب كودكان در نظر بگيريد.

 

منبع

 

1. تخت دوطبقه

 

تزيين اتاق خواب كودك سرگرم كننده است

 

فايده تخت هاي دوطبقه زماني است كه ميهمان هاي تان مي خواهند شب را در خانه شما سپري كنند. در اين صورت افراد بيشتري مي توانند از يك اتاق استفاده كنند، به علاوه فضاي كمتري هم نسبت به تخت هاي ديگر اشغال خواهد كرد.

2. تخت

مهمترين تصميمي كه براي تزيين اتاق خواب كودك مي گيريد، رنگ آن است

 

انتخاب تخت مناسب از اهميت زيادي برخوردار است زيرا هم جنبه كاربردي و هم جنبه زينتي دارد. تخت هاي يك نفره براي اتاق كودك مناسب است اما مدل آن بستگي به خودتان دارد. شما مي توانيد يك تخت ساده يا حتي سلطنتي براي كودكتان بخريد.

3. رنگ

 

تخت هاي يك نفره براي اتاق كودك مناسب است 

مطمئنا مهمترين تصميمي كه براي تزيين اتاق خواب كودك مي گيريد، رنگ آن است. به فرزندتان اجازه دهيد درباره رنگ مورد علاقه اش نظر دهد. بهترين راه اين است كه با رنگ هاي خنثي مانند سفيد و خاكستري آغاز كنيد سپس رنگ هاي گرم و سرد را به آن بيافزاييد.

4. فرش]

همان طور كه مي دانيد پرده نقش مهمي را در فضاي اتاق كودك ايفا مي كند

 

تزيين اتاق كودك را از فرش آغاز كنيد. فرش هاي ساده بهترين انتخاب هستند، در اين صورت شما مي توانيد اتاق را با لوازم ديگري مانند تابلوها، اسباب بازي و... تزيين كنيد تا بيشتر به چشم آيند. سعي كنيد فرشي بخريد كه بادوام و به راحتي قابل شستشو باشد.

5. پرده

تزيين اتاق كودك را از فرش آغاز كنيد فرش هاي ساده بهترين انتخاب هستند 

همان طور كه مي دانيد پرده نقش مهمي را در فضاي اتاق كودك ايفا مي كند. براي اتاق كودكان 2 روش را مي توان در پيش گرفت. روش اول اين است كه براي ديوارها رنگي خنثي و براي پرده ها رنگارنگ و طرح دار انتخاب كنيد. 

اما اگر مي خواهيد ديوارها را با كاغذ ديواري هاي طرح دار بپوشانيد، ما پرده هاي ساده را به شما پيشنهاد مي كنيم.

 

6. كمي خلاقيت به خرج دهيد

قفسه ها جزو يكي از كاربردي ترين لوازم اتاق كودك هستند

 

براي جذابيت بيشتر اتاق كودك، خلاقيت به خرج دهيد و پايتان را كمي از استانداردها فراتر بگذاريد. ديوار مي تواند مكاني براي خلاقيت كودكان باشد. بنابراين مي توانيد يك ديوار را تخته سياه كنيد تا كودكتان با آن سرگرم شود. زماني كه او بزرگ تر شد هم مي توانيد به سادگي آن را رنگ كنيد.

7. قفسه ها

براي جذابيت بيشتر اتاق كودك، خلاقيت به خرج دهيد

 

 اين ها نكاتي است كه بايد در تزيين اتاق كودك به آنها توجه كنيد. براي زيبايي بيشتر، آثار هنري مورد علاقه او را قاب كنيد و از ديوار بياويزيد يا با برچسب هاي زيبا ديوار او را زيباتر كنيد. بالش هاي رنگي و طرح دار نيز زيبايي اتاق كودك او را تكميل خواهند كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.