3 نكته براي ست كردن تركيب رنگ اتاق خواب

هايپر مبل| سايت درج آگهي رايگان در زمينه مبلمان و صنايع چوبي

3 نكته براي ست كردن تركيب رنگ اتاق خواب

۲۶ بازديد

در طراحي دكوراسيون داخلي اتاق خواب ها توجه به تركيب رنگ ديوار ها، لوازم و مبلمان فضاي داخلي آن، نكته بسيار مهمي است كه بايد توجه اي ويژه به آن داشت. عوامل و شرايط مختلفي در اين انتخاب تاثير گذارخواهند بود. علاقه و سليقه شما، صاحب خانه و يا اجاره نشين بودن و هزينه اي كه براي اين موضوع در نظر مي گيريد. گاهي نيز با توجه به شرايطتان شايد ترجيح بدهيد از وسايل قديمي خود استفاده كنيد و قصد خريد كردن نداشته باشيد.

 

منبع

 

 

با انتخاب رنگ هاي مناسب،رنگ و رويي شاداب را به اتاق خواب تان هديه دهيد

 

۱. ايده اي براي اتاق خواب خانه اجاره اي با ديوار سفيد

اگر در خانه اي اجاره اي زندگي مي كنيد و ديوارهاي اتاق خواب شما سفيد رنگ است، با توجه به اينكه امكان رنگ آميزي ديوارها وجود ندارد ما به شما پيشنهاد مي كنيم براي اضافه كردن رنگ به فضا روي مبلمان اتاق خوابتان برنامه ريزي كنيد. با انتخاب رنگ هاي مناسب و با توجه به علايقتان رنگ و رويي شاداب را به اتاق خواب تان هديه دهيد. همانطور كه در تصوير مي بينيد تركيب رنگ سبز مغز پسته اي با قرمز آب اناري توانسته اتاق خواب زيبا را به وجود آورد.

 

در انتخاب رنگ روتختي و حتي بدنه تخت خواب هم هماهنگي را با رنگ ديوارها برقرار كنيد

 

۲. تركيب رنگ سفيد با كاغذ ديواري در اتاق خواب

ديوار هاي سفيد خانه خود را با انتخاب يك كاغذ ديواري متحول كنيد. رنگ ارغواني مي تواند همنشيني زيبايي در كنار رنگ سفيد داشته باشد. اما تنها به اين نكته اكتفا نكنيد و در انتخاب رنگ روتختي و حتي بدنه تخت خواب هم هماهنگي را با رنگ ديوارها برقرار كنيد.

 

با كف پوش چوبي با رنگ گرم، فضاي اتاق خواب را از يكنواختي خارج كرده

 

۳. استفاده از كف پوش هاي چوبي با رنگ گرم

يك كف پوش چوبي با رنگ گرم نيز مي تواند تغييري مناسب براي اتاق خواب شما باشد. اين كار فضاي اتاق خواب را از يكنواختي خارج كرده و با توجه به حالت طبيعي چوب احساسي خوشايند را به شما منتقل مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.