مبلمان و طراحي دكوراسيون فضاي بيروني و باغچه منزل

هايپر مبل| سايت درج آگهي رايگان در زمينه مبلمان و صنايع چوبي

مبلمان و طراحي دكوراسيون فضاي بيروني و باغچه منزل

۲۵ بازديد

مبلمان و طراحي دكوراسيون فضاي بيروني و باغچه منزل

در گذشته پاسيوها، باغ‌ها، و حياط‌هاي پشتي معمولا قسمت‌هاي بي‌مصرفي بودند، و شايد تنها يك صندلي و يك گريل در آن‌ها قرار داشت. امروز، فضاي بيروني مانند ديگر اتاق‌هاي خانه كه دكوراسيون داخلي مربوط به خود را دارند، با مبلمان هايي مخصوص به خود نظير، آتشدان مخصوص فضاهاي بيروني، مجسمه‌هاي مخصوص باغ، و فرش‌ها و كوسن هاي مخصوص فضاي بيروني پر مي‌شوند

 

منبع

 

بازسازي چنين فضايي ممكن است كاري دشوار باشد، اما نگران نباشيد. تا زماني كه به همه اجزا كليدي دكوراسيون فضاي بيروني خانه تان توجه كنيد، يك فضاي بي‌نهايت سرگرم‌كننده و خوشايند خواهيد داشت. با هم نكته هايي را براي داشتن محوطه بيروني شاداب تر و زيبا تر با دكوراسيون مناسب را برزسي كنيم.

 

استفاده از يك دست مبلمان راحتي در طراحي محوطه بيروني

اتاق نشيمن بيروني خود را بسازيد

با خريدن يك دست مبلمان باكيفيت و راحت مخصوص پاسيو راحتي فضاي اتاق نشيمن را به فضاي بيروني بياوريد. صندلي‌ها، نيمكت‌ها، راحتي‌ها، و كاناپه‌هاي ضدآب تعداد زيادي فضاي نشيمن فراهم مي‌كنند، در حالي كه ميزهاي كناري و ميزهاي پذيرايي فضاهاي كافي براي فنجان‌، ليوان‌، و ظرف‌هاي شما ايجاد مي‌كنند. براي كپي‌برداري بيش‌تر از دكوراسيون داخلي اتاق نشيمن تان، مي‌توانيد يك چراغ‌، شمع‌دان، و يا حتي يك شومينه به فضا اضافه كنيد.

 

طراحي نيمكت و فضاهاي نگه دارنده براي محوطه بيروني

از داشتن فضاي كافي براي نگهداري از تجهيزات مطمئن شويد

آيا تا به حال به اين فكر كرده ايد كه چگونه مي توانيم حياطي زيبا و كاربردي داشته باشيم؟ وقتي شروع به استفاده از حياط خود مي‌كنيد، قطعا تعداد زيادي وسيله را در آن جاي مي‌دهيد: تجهيزات استخر، ابزار باغباني، بالشتك‌هاي فصلي، لوازم مربوط به باربكيو. با نصب يك آلونك در فضاي انباري اين وسايل را در آن جاي دهيد. اگر فضاي كافي براي ساختن آلونك نداريد، مي‌توانيد از يك نيمكت يا جعبه براي نگهداري از وسايل كوچك استفاده كنيد.

 

استفاده از وسائل دكوري در طراحي دكوراسيون محوطه بيروني

با وسايل مختلف به باغ خود جذابيت ببخشيد

طراحي باغچه در حياط كوچك منزل مي تواند به دلچسب تر شدن محوطه بيروني خانه كمك كند.باغ‌ها زيبا و پر از رنگ هستند، اما براي جذاب تر شدن آن ها مي توانيد تركيب هاي جالب از بافت هاي مختلف در دكوراسيون منزل را امتحان كنيد. فواره‌ها نقاط كانوني جالب و صدايي آرامش‌بخش ايجاد مي‌كنند. مجسمه‌هاي مخصوص دكوراسيون باغ كمي فضا را فرهنگي مي‌كنند، حال آن‌كه خانه‌ها و ظرف‌هاي مخصوص غذادادن پرنده‌ها به شما اين امكان را مي‌دهند كه هنگام استراحت و لذت‌بردن از طبيعت پرنده‌ها را نيز تماشا كنيد. براي ايجاد فضايي براي استراحت پس از كارهاي سخت يك نيمكت يا ننو اضافه كنيد.

 

قرار دادن ميز غذاخوري در پاسيو براي صرف غذا

فضا را براي صرف غذا در پاسيو يا ايوان مهيا كنيد

در تابستان، چيزي بهتر از نشستن در پاسيو و داشتن يك باربكيو نيست. اين رويا را با قراردادن يك ميز غذاخوري جذاب و كاربردي، چند ميز، چند صندلي، و يك چتر براي روزهاي آفتابي و باراني تبديل به واقعيت كنيد. اين امكانات را در كنار گريل قرار داده تا افراد بتوانند به‌راحتي در طول روز به صرف غذا بپردازند. با اين كار شما يك يك منظره همه چيز تمام در حياط منزل خود خواهيد داشت.

 

با نصب يك تاب طراحي محوطه بيروني خانه را جذاب كنيد

فضا را با يك حوضچه آب گرم، آتشدان، و تاب جذاب كنيد

اگر به دنبال راه هايي براي لذت بردن از فضاي بيروني خانه خود هستيد، در انتخاب‌هاي خود از وسايل و تجهيزات بزرگ‌تر و جالب‌تر بهره ببريد. اسپاها فضاهاي بسيار خوبي براي ايجاد آرامش پس از يك روز سخت و طولاني فراهم مي‌كنند و با يك استخر بسيار خوب جفت مي‌شوند. براي ايجاد حد نهايت سرگرمي در حياط از آتشدان استفاده كنيد و البته از كودكان غافل نشويد؛ با اضافه‌كردن يك تاب و وسايل بازي آن‌ها را خوش‌حال كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.