تجهيز مدارس محروم شهر تهران به مبلمان ويژه مدارس

هايپر مبل| سايت درج آگهي رايگان در زمينه مبلمان و صنايع چوبي

تجهيز مدارس محروم شهر تهران به مبلمان ويژه مدارس

۲۷ بازديد

مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران درمورد فعاليت هاي سازمان زيباسازي در طرح استقبال از مهر گفت: مدارس محروم و چند مدرسه استثنايي به مبلمان متناسب با فضاي مدارس تجهيز مي شوند.

منبع

عيسي عليزاه با بيان اينكه شعار امسال در طرح استقبال از مهر "با مهر رو به فردا" است، گفت : با توجه به اين شعار تلاش كرديم تا بيشتر از سالهاي قبل به موضوع مدارس محروم و استثنايي بپردازيم.

او با اشاره به اينكه مبلمان به كار رفته در اين مدارس متناسب با فضاي درس و مدرسه و ويژه دانش آموزان است، افزود: توجه به وضعيت مبلمان و عناصر ورزشي داخل مدارسي يكي از موضوعاتي است كه سازمان زيباسازي همواره به آن توجه داشته و تلاش كرده با تدوين قوانين، ضوابط و دستورالعمل هاي ويژه براي آنها علاوه بر بهبود فضاي داخل مدارس، استاندارهاي لازم را در سلامت دانش آموزان در اين حوزه در نظر بگيرد.

به گفته مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران در كنار تجهيز مدارس به اين عناصر، تعمير، شستشو و بازسازي اين تجهيزات در دستور كار زيباسازي مناطق 22 شهر تهران قرار گرفته است.

عليزاه درمورد ساير فعاليت هاي سازمان زيباسازي شهر تهران در هفته آخر منتهي به مهر ماه و آغاز سال تحصيلي ۹۶-۹۷ گفت: اختصاص بيلبوردهاي فرهنگي به تبليغات هفته آغازي مهرماه يكي ديگر از فعاليت هاي سازمان زيباسازي در اين حوزه است.

او با تاكيد براينكه فعاليت ها در اين حوزه در قالب كمپين دو هفته اي "بامهر رو به فردا" صورت گرفته است، ادامه داد: 150 عرشه فرهنگي و پرتال به تبليغات اول مهر اختصاص داده شده است كه اين فعاليت ها در قالب كمپيني به مدت 2 هفته از 23 شهريورماه تا هفته اول مهرماه صورت گرفته است.

مديرعامل سامان زيباسازي شهر تهران با بيان اينكه فعاليت هاي اين سازمان در زمينه رسيدگي به فضاي مدارس مختص به هفته هاي منتهي به مهرماه و شروع سال تحصيلي نيست، افزود: در خردادماه و همزمان با پايان زمان فعاليت مدارس زيباسازي، رنگ آميزي و جداره سازي 284 مدرسه در شهر تهران را آغاز كرد كه در اين پروژه تلاش شده با طراحي و نقاشي تصاوير شاد براي دانش آموزان، فضايي با نشاط براي دانش آموزان فرهم شود تا در مهرماه با حال و هواي بهتري به استقبال تحصيل علم و دانش بروند.

عليزاه گفت: "با مهر رو به فردا" شعار سال تحصيلي است كه شنبه آغاز مي شود و اين شعار بر روي تصاويري كه بر عرشه پل ها اكران شده، حك شده است، سازمان زيباسازي شهر تهران تمامي تلاش خود را به كار گرفته تا تهران با فضايي جديد و شاد به استقبال مهرماه برود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.